دورهمی و تجلیل ازهنرمندان شهرستان رباط کریم

حوزه هنری کهن شهر رباط کریم یک روز مانده به پایان هفته هنر انقلاب اسلامی میزبان هنرمندان این شهرستان بود.
مهدی همتی مدیر حوزه هنری کهن شهر رباط کریم در این خصوص گفت: با توجه به همراهی موثر و قابل تقدیر هنرمندان در برنامه های سال گذشته و همچنین رسم هر ساله خانواده حوزه هنری به میزبانی از همراهان و همکارانش, مهمانی هنرمندان در 26 فروردین 1403 برگزار گردید.
در این برنامه که اجرای آن را سعید صدرمحمدی بر عهده داشت، ضمن تجدید دیدار با این عزیزان مراسم تجلیل از هنرمندان و اصحاب رسانه نیز به انجام رسید.
طبق گفته همتی این تجلیل به پاس همراهی و همکاری مستمر این هنرمندان در برنامه های حوزه هنری رباط کریم صورت پذیرفته است.
همتی نام هنرمندان و دلیل انتخاب‌شان را این‌چنین شرح می دهد:
آقای رضا نوروزی، مدرس/طراح/نقاش (به واسطه مشارکت و همراهی در برگزاری 5 دوره کارگاه آموزشی به عنوان منتور و مدرس)
خانم مهناز تورانچه، مدرس/طراح/نقاش (به واسطه همراهی در 3 دوره کارگاه آموزشی طراحی و نقاشی به عنوان منتور و مدرس)
آقای امین علی بلندی، مدیر سمن اندیشمندان جوان/چیستا ( به واسطه همراهی و همکاری در برگزاری 4 دوره کاردوی تفریحی آموزشی کودکان کار و مدیریت و برنامه ریزی یک دوره مسابقه عکاسی )
آقای میثم اکبری، شاعر، مرثیه سرا و مدیحه خوان اهل بیت (به واسطه مشارکت و همراهی در برگزاری 5 محفل ادبی)
آقای داود امان الله، مدرس و عکاس سرویس های بین المللی ورزشی ( به واسطه مشارکت و همراهی در 3 دوره آموزش عکاسی به عنوان مدرس)
خانم افسانه شیخ میری، مدرس و نویسنده (به واسطه مشارکت و همراهی در برگزاری 4 محفل شهر و قصه, مشارکت در برگزاری 1 دوره کارگاه نویسندگی به عنوان مدرس و همراهی در برگزاری 1 دوره تحلیل کتاب به عنوان کارشناس)
همتی در ادامه ضمن تشکر مجدد از اصحاب رسانه دلیل تجلیل حوزه هنری از رسانه های ( رباط آنلاین, کافه آنلاین و مباحث روز) را حمایت معنوی و انتشار مداوم اخبار و گزارش های برنامه های حوزه هنری عنوان کرد.
او این‌چنین اضافه کرد که حوزه هنری به دلیل حمایت های بی شائبه و همراهی همیشگی هیئت امنای مسجد جامع کهن شهر رباط کریم هدیه ای به رسم تقدیر و تکریم تقدیم این مجموعه گرانقدر گردید.
لازم به ذکر است اهدای جوایز برندگان مسابقه کتابخوانی هفته هنر انقلاب اسلامی در ابتدای این مراسم به انجام رسید.برندگان این دوره عبارت هستند از خانم حمیده مرادی(نفر اول), خانم فرزانه زرین(نفر دوم), خانم مهسا طاهری(نفر سوم).
لازم به ذکر است در خلال این مراسم مهدی همتی (مدیر حوزه هنری کهن شهر رباط کریم), حمید حسین زاده (معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان تهران) و امیر پورروشن (رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رباط کریم) به شرح گزارش برنامه های سال گذشته و معرفی برنامه ها و ایده های اجرایی سال جاری پرداختند.

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد