طی مراسمی، رئیس حوزه هنری استان تهران، عباس اوتادی را به عنوان مدیر دفتر حوزه هنری اسلامشهر منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان تهران، علی فروزان فر رئیس حوزه هنری استان تهران، عباس اوتادی را به سمت مدیر دفتر حوزه هنری اسلامشهر منصوب کرد. آیین افتتاحیه دفتر حوزه هنری اسلامشهر روز پنجشنبه، 18 آذرماه با حضور اعضای شورای شهر، رئیس اداره تبلیغات اسلامشهر و برخی از چهره های فرهنگی و هنری در سینما فجر برگزار شد.

علی فروزان فر، ضمن تبریک به مناسبت افتتاح دفتر حوزه هنری به مردم اسلامشهر، گفت: حوزه هنری یک نهاد اصیل انقلابی است که چند ماه پیش از پیروزی انقلاب در بستر دغدغه برخی از هنرمندان تشکیل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد. امروز حوزه هنری انقلاب اسلامی در تلاش است تا با حمایت از چهره ها، هنرمندان و دغدغه مندان فرهنگی مبتنی بر جریان فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی چهره های جدیدی را به این عرصه معرفی کند. ظرفیت بالای شهرستان های تهران یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه های مسئولین حوزه هنری است و امروز این مهم در شهرستان اسلام شهر فراهم شده است.

وی تاکید کرد: انشالله به همت والای برادران ما در اسلامشهر، شاهد گسترش فعالیت، اجرای برنامه های پربار و اتفاقات خوب در این شهرستان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *