نقل سرخ پر افتخار ترین نمایش جشنواره بین‌المللی تئاتر الطف الحسینی

نقل سرخ پر افتخار ترین نمایش جشنواره بین‌المللی تئاتر الطف الحسینی
در اختتامیه این جشنواره بین المللی که در شهر نجف برگزار شد دو تندیس مهم جشنواره به دفتر شهرستان قدس از حوزه هنری استان تهران رسید.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، با نظر هیات داوران دو تندیس« بهترین کارگردانی» و « بهترین بازیگری» به سید امیر حسینی برای نمایش نقل سرخ رسید.
بیش از حسینی از استقبال افراد حاضر در جشنواره و پیشنهادهایی برای اجرا نمایش در سایر شهرهای عراق و کشورهای خبر داده بود‌.
در همین رابطه دکتر کریم عبود رییس دانشگاه بصره گفت:« نمایش گروه ایرانی را اینگونه مدح میکنم: در ابتدا از موضوع جالب نویسنده که همچنین موضوع جالبی را یافته ودر مورد آن یه متن فوق العاده زیبا نگارش کردن، سپاسگزارم، و در ادامه بازی های روان وفوق العاده زیبای بازیگران، من را به وجد آورد ، همچنین از میزانسن های عالی کارگردان نمایش لذت بردم، سبک نقالی که کارگردان به بازیگران ارائه کرده بود عالی بود.»
,همچنین دکتر حسین غمگین کارگردان شهر کرکوک در اینباره گفت:« از بازی فوق العاده بازیگر نمایش لذت بردم و موفقیت های فراوان برای ایشان و گروه حرفه ای کشور ایران را از خداوند متعال خواستارم»
نمایش نقل سرخ از تولیدات دفتر شهرستان قدس حوزه هنری استان تهران در سومین جشنواره تئاتر بین المللی الطف الحسینی بود که از تاریخ ۲۵الی ۲۹تیرماه(۱۶ الی ۲۰جولای) در شهر نجف شد.
این نمایش با فرمت اجرایی خاص، روایت به کمال رسیدن مشک حضرت عباس (ع) را نمایش می دهد.

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *