فروزانفر سکان حوزه هنری استان تهران را به دست گرفت/ معرفی شورای راهبردی حوزه هنری استان تهران

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری کودک و نوجوان، آیین تکریم و معارفه رئیس حوزه هنری استان تهران صبح روز چهارشنبه ۱۲ خردادماه در تالار سوره حوزه هنری برگزار شد. در این مراسم علی فروزانفر به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان تهران جایگزین حجت‌الله ناظری شد.

حجت‌الله ناظری که پیش از این سرپرستی حوزه هنری استان تهران را عهده‌دار بود، در این مراسم در سخنانی گفت: امروز که این مرقومه نگارش می‌شد، قریب به دو سال و نیم توفیق خدمت در کسوت خدمتگذاری‌ام در حوزه هنری کودک و نوجوان به پایان می‌رسد. در طی این سال‌ها همواره مشمول مهر و مودت همکاران در سایه الطاف الهی بودم و بی‌شک هر اتفاق خوبی که در حوزه هنری افتاد، مدیون تلاش و حمایت تیم فهیم و با درایت حوزه هنری استان تهران بود.

محمدمهدی دادمان نیز در بخشی از سخنان خود ضمن تشکر از زحمات حجت‌الله ناظری، عنوان کرد: حوزه هنری استان تهران مسیر پر فراز و نشیبی را طی کرده است که الحمدالله در همه ادوار خود به‌صورت نسبی موفق بوده است. از آقای فاضل نظری تا آقای دکتر سرشار، آقای رضایی و آقای حجت‌الله ناظری که علاوه بر حفظ ظرفیت‌های هنری کودک و نوجوان تلاش کردند تا فرصت‌های حوزه هنری استان تهران را احیاء کنند و فراتر از کودک و نوجوان فکر کنند و ظرفیت‌های جدید را شکل بدهند.

رئیس حوزه هنری ادامه داد: طبیعتاً در این مسیر بار بسیاری از زحمات و پیشرفت‌ها بر عهده همکاران ما در حوزه هنری استان تهران بوده است. ما در حوزه هنری استان تهران همکاران پر تلاشی داریم که بی‌شک آقای فروزانفر را در امور کارها یاری خواهند کرد.

وی با اشاره به طرح تحولی حوزه هنری و نمود آن در حوزه هنری استان تهران گفت: ما در آستانه یک تحول در حوزه هنری استان تهران هستیم که نیازمند کمک جدی همه بزرگواران است. ظرفیت کودک و نوجوان و حوزه هنری کودک و نوجوان حتماً حفظ و تقویت خواهد شد.

علی فروزانفر مدیر مرکز معماری اسلامی حوزه هنری که در این مراسم به عنوان رئیس جدید حوزه هنری استان تهران معرفی شد، در سخنانی کوتاه ضمن قدردانی از زحمات حجت‌الله ناظری گفت: مدیریت حوزه هنری استان تهران پیچیدگی‌های خاص خود را دارد. حوزه هنری استان تهران باید علاوه بر ادامه فعالیت‌های کودک و نوجوان خود به جایگاه استان تهران بودن خود نیز رسیدگی کند. حوزه هنری استان تهران مجاورت معناداری با ستاد حوزه هنری دارد. ستادی که می‌تواند بزرگ‌ترین حامی و پشتیبانی از استان تهران داشته باشد و همچنین حوزه هنری استان تهران باید نگاهی راهبردی به مجموعه ستاد حوزه هنری داشته باشد.

گفتنی است، در این مراسم شورای راهبردی حوزه هنری استان تهران متشکل از آقایان سید امین باطنی به‌عنوان رئیس شورا، محمد توکلی عضو شورا و علی فروزانفر به‌عنوان دبیر شورای راهبردی و رئیس حوزه هنری استان تهران، طی احکامی جداگانه از سوی محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری معرفی شدند.

در بخشی از این احکام آمده است:

«از میان مراکز استانی، حوزه هنری تهران به دلیل تنوع استعداهای هنری از یک سو و مأموریت ویژه کودک و نوجوان از سوی دیگر، جایگاه خاصی را داراست.

حوزه هنری تهران باید محلی برای کشف و بستری مناسب جهت رشد و شکوفایی هسته‌های هنری جوانی باشد که امید می‌رود به خلق یک سنت هنری و ادبی ماندگار منجر شوند و درخت هنر انقلاب را بارورتر از گذشته آن نمایند».

https://artehran.ir/?p=2434

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *