دیدار مدیران حوزه هنری استان تهران با خانواده شهیده فائزه رحیمی

همزمان با هفته هنر انقلاب، مدیران حوزه هنری استان تهران به دیدار خانواده شهیده رحیمی رفتند. مدیران حوزه هنری استان تهران در هفته هنر انقلاب اسلامی به دیدار خانواده شهیده فائزه رحیمی از شهدای حادثه تروریستی کرمان رفتنند. به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان تهران، محسن رحیمی رئیس حوزه هنری استان تهران در ابتدای این دیدار ضمن ادای احترام به مقام والای شهیدان، شهیده رحیمی را معلمی دلسوز، هنرمند و جوانی با اندیشه های ناب انقلاب اسلامی دانستند.
وی افزود: الحمدالله ما ویژه برنامه «محفل خاطره» شهیده رحیمی را در بهمن ماه سال گذشته با حضور مادر بزرگوار و دوستان شان در شهر قدس برگزار کردیم که با استقبال بسیار خوب نسل جوان مواجه شد. رئیس حوزه هنری استان تهران ضمن اعلام آمادگی حوزه هنری برای تولید محتوای فرهنگی و هنری با محوریت شهیده رحیمی عنوان کرد: شهیده رحیمی از هنرجویان دوره های آموزش حوزه هنری بود و وظیفه خود می دانیم که ویژگی های بارز این شهیده هنرمند را در قالب تولیدات هنری به دانش آموزان و نسل جوان معرفی کنیم.
در ادامه این دیدار پدر شهیده رحیمی به بیان خاطراتی از فرزند خود پرداخته و گفت: رعایت عفاف و حجاب یکی از ویژگی بارزشان بود ایشان ادامه داد: شهیده با حفظ حجاب به دنبال تبلیغ این امر در محیط های پیرامونی و تاثیر برای هم نسلان خود بود. وی با اشاره به ویژگی هنرمند بودن و معلم بودن ایشان افزود: علاقه‌ی روایت نویسی ایشان از خصوصیات و توانایی بارز شهیده به حساب می‌آمد.

در انتهای مراسم، تابلویی نقاشی اثر خانم فاطمه الله داد که منقش به تصویر شهیده رحیمی بود به خانواده ایشان اهدا شد. شهیده فائزه رحیمی، تنها شهید حادثه تروریستی کرمان از استان تهران و از هنرجویان مدرسه نویسندگی حوزه هنری بود که در مسیر روایت بزم شهادت سردار دلها آسمانی شد.

برای دیدن گزارش تصویری این دیدار اینجا را کلیک کنید.

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *