دیدار مدیر حوزه هنری با فرماندار شهرستان دماوند

به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی انجام شد؛
لزوم تشکیل مرکز آفرینش‌های ادبی کودک و نوجوان در دماوند/ هنرهای نمایشی در دماوند تقویت شود

مسئول دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان دماوند به همراه جمعی از هنرمندان به مناسبت فرارسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی با طاهرخانی فرماندار این شهرستان دیدار کرد.
فرماندار دماوند در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اظهار کرد: تولید فکر و اثر ماندگار، پرورش نیروهای متعهد و جریان‌سازی فرهنگی در مسیر گفتمان انقلاب تاثیرگذاری منطقه‌ای باید مد نظر قرار گیرد.
طاهرخانی با بیان اینکه ما متناسب با دهه حاضر نیاز به مهندسی حوزه هنری داریم، گفت: در عصر حاضر، همه باید در راستای صدور آرمان‌های انقلاب با زبان هنر حرکت کنیم و در این زمینه، خانه آرمان برای صیانت از معماری ایرانی اسلامی در شهرستان دماوند باید تشکیل شود.
وی بر لزوم تشکیل مرکز آفرینش‌های ادبی و هنری کودک و نوجوان و تقویت هنرهای نمایشی در شهرستان دماوند تأکید و تصریح کرد: اجرای نمایش‌های آیینی به ویژه تعزیه، توجه به تئاتر کودک تولیدات انیمیشن و برپایی نمایشگاه عکس باید در دستور کار قرار گیرد.
فرماندار دماوند خاطرنشان کرد: حمایت از اصحاب فرهنگی، هنر و رسانه، رسالت دستگاه های فرهنگی و هنری است و ضمن داشتن نگاه نقدانه، باید نگاه سرافرازانه هم در قبال پیشرفت‌های پرشمار در منطقه و کشور داشته باشیم و موارد لازم را به درستی تبیین و امیدآفرینی کنیم.

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *