آزمون مسابقه کتابخوانی ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی

آزمون مسابقه کتابخوانی ویژه هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد.
آب‌نبات هل دار نوشته مهرداد صدقی توسط انتشارات سوره مهر چندین سال است که در بازار کتاب خوش می درخشد. آب‌نبات هل دار، داستانی طنز درباره یک خانواده بجنوردی قشر متوسط جامعه، اما با اتفاقاتی غیر عادی و طنز می باشد که نوشته مهرداد صدقی است. این کتاب در شهریور سال ۱۳۹۵ چاپ شده‌است.
راوی داستان محسن، پسری نوجوانی است برادر او قرار است به جبهه برود. یکی از ویژگی‌های برجسته این کتاب، روایت فضای پشت جبهه هاست، این داستان برای کسانی که از دهه ۶۰ خاطره دارند و دوستداران داستان‌های کمدی لذت بخش است.
محسن، راوی داستان، که پسری بسیار بازیگوش و پرشیطنت است و همیشه خرابکاری می کند و همین باعث ایجاد اتقاقات کمدی می شود، از روزگاری می‌گوید که مردم با مسائل ساده شادی‌های بزرگی می‌آفریدند، مثلِ اولین تجربه رفتن به سینما؛ دیدنِ اولین تلویزیون رنگی؛ تجربه حضورِ نخستین خوراکی‌های تازه و جدید در خانه مردم.
برگزاری این مسابقه در همکاری و تعامل حوزه هنری و دبیرستان شاهد کوثر به مدیریت خانم فتحی و کارشناسی خانم دکتر خلج به انجام رسید.
نفرات برگزیده این مسابقه :خانم حمیده مرادی (نفر اول)خانم فرزانه زرین (نفر دوم)خانم مهسا طاهری (نفر سوم)می باشند.
طبق اعلام مهدی همتی, مدیر حوزه هنری کهن شهر رباط کریم مراسم تقدیر و اهدای جوایز برندگان در خلال مهمانی هنرمندان کهن شهر رباط کریم انجام خواهد شد.

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد