حوزه هنری استان تهران پذیرای چهره‌های باانگیزه و پر توان خواهد بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری استان تهران، نخستین جلسه شورای هم‌اندیشی فعالان رسانه، با حضور جمعی از علاقه‌مندان به عرصه فرهنگ و هنر پیرامون فعالیت‌های کارگاهی، آموزشی و همچنین برنامه‌های ویژه فعالان شبکه های اجتماعی برگزار شد.

در ابتدای جلسه، محمد ابشار مدیرروابط عمومی حوزه هنری استان تهران، ضمن خیرمقدم و خوش آمد به حاضرین در جلسه، هدف از برگزاری این نشست را شناسایی ظرفیت‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی و معرفی تولیدات حوزه هنری دانست و تاکید کرد:حوزه هنری میزبان طیف وسیعی از نویسندگان، هنرمندان و چهره‌های فرهیخته است و این ظرفیت نهفته می‌تواند درعرصه تولید، جریان سازی خبری و گسترش دایره مخاطبین به کار گرفته شود. حوزه‌هنری استان تهران بسته به نوع ماموریتی که دارد، فعالیت باشگاهی و جذب مخاطبان خود را در قالب شبکه‌های ایجاد شده در بستر رسانه قرار داده است.حمایت از افراد تولید کننده و اثرگذار در راستای اهداف انقلاب اسلامی می‌تواند به دیده شدن تولیدات شاخص و ایجاد جریان سازنده کمک شایانی بکند.

علی فروزان، رئیس حوزه هنری استان تهران نیز در ادامه این نشست با بیان اولویت‌ها و شاخص‌های عملکرد مجموعه حوزه هنری گفت: حوزه هنری استان تهران از تمامی افراد دغدغه مند در حوزه فرهنگ و هنر و صاحبان ایده و برنامه هایی که می تواند به بهبود تولیدات و افزایش شاخص های اثرگذاری این نهاد منجر شود حمایت می کند. ما از شورای هم فکری فعالان رسانه می‌خواهیم، تا با نقد و بررسی و ارائه پیشنهادات سازنده، به پربارتر شدن تولیدات، برنامه ها، دوره های کارگاهی و هم چنین رویکرد کلی حوزه هنری کمک کنند. حوزه هنری استان تهران این ظرفیت را دارد تا با حمایت از گروه‌ها و حلقه‌های علاقه مند و فعال در عرصه فرهنگ و هنر اقدامات و تولیدات درخور توجهی را به مرحله انتشار برساند.

در ادامه برنامه، افراد حاضر در این نشست به بیان دیدگاه‌ها، نقد و نظرات خود پرداخته و ضمن حمایت از جریان ایجاد شده، ادامه دار بودن آن را شرط اثرگذاری و جریان سازی آن دانستند.

https://artehran.ir/?p=2425

لطــفا نظـر خـود را بـنـویـسیـد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *